Hundmodeller sökes!
Som titeln lyder så söker jag hundmodeller då jag och min partner till hösten/vintern kommer att ge ut en ny kollektion med högkvalitativa hundhalsband i tjockt buffelläder och med olika utsmyckningar. De kommer att vara av den bredare varianten i färgerna svart och brunt/natur. Jag söker nu hundmodeller storlek medelstor hund till stor hund. Skicka mig ett mail med din hunds Namn, ålder, ras och halsmått/alt.halsbandsmått. Hundens ras spelar ej någon roll. Skicka med 1-2 bilder, 1 porträtt och 1 bild på hunden i helhet. Skicka även med dina kontaktuppgifter så som namn, telefonnummer, mailadress och gärna ort där du bor (så att man vet ungefärligt avstånd, vi håller till i Stockholm och västerort).
Jag kommer att skriva ut er ansökan och sätta in i en pärm för att sedan ta upp kontakt i höst/vinter när kollektionen är klar att fotograferas.
Maila din ansökan till: chaytoncollars@gmail.com
Ps. om sajtvärden inte gillar detta inlägg så är ni välkomna att ta kontakt m mig eller ta bort det.
Med vänlig hälsning, Rebecka

Det jag undrar innan jag skickar in ansökan är om ni kommer hit och fotograferar eller skickar halsbandet och jag fotar själv? (har "måttligt" avancerad systemkamera)
Och hur säkrar ni bilderna som eventuellt kommer visas upp, så dem inte sprids över internet?
Det undra jag också m.m.
Vi ses på bestämd plats och kommer att fotograferas av fotograf. Inga halsband skickas. :) Det är för att hålla samma röda tråd igenom och att alla foton går i samma stil.
//Rebecka

Antar att man helst ska bo runt Sthlm då, och inte i Skåne :P
Mvh Jenna
Yes, gärna i Sthlm :)
#4 Synd :(