Hund som gillar frukt
Nu har jag inte en amstaff, men en Groenendael. Och ja, hon upp resterna på frukterna när man är klar. Äppel älskar hon!
Kraam från Ryttarensofia!

Våran ena gör ja. Eller ja, båda älskar morötter, men hon äter äppelskruttar och allt sånt också!
Mvh Stephanie

Haha! Min amstaff äter inte frukt, men en av mina två blandrastikar äter precis ALLT, dock enbart bara för att hon då med all säkerhet att ingen annan får det ;)
Kul att höra att de finns fler frucktätare! haha

Här tuggas all form av föda ner! Exakt allt förutom sallad (de är för kaniner tycker dom.. )
Men lite lustigt är de, för de är min finska lapphund som slukar allt, amstaffen nosar lite misstroget på vad de nu kan vara och väntar på att Ayla ska äta upp sitt. Då är det godkänt och hon slukar de i ett naffs!
Är inte Ayla med och visar att de går att äta så brukar de inte gå hem åt fröken!
Mvh Jenna
#5 haha va gulligt! ^^

#7 Vi har inte heller amstaff, men yngste jämten, han äter allt.
inte för tt vakta, utan bara för att han tycker att det är gott.
Godis är ju det bästa, men finns det päron, då jäklar…
Det finns nog ingenting som slår päron! ^^
En gång glömde jag det, och gick och tog ett päron, och genast hade jag ju en svans, och så skulle jag förklara att 'men gubben, gå och lägg dig du, det är ju bara pär-…' Och precis när jag säger det hoppar han upp, öronen spetsade och svansen som en propeller.
Han är inte så bra på 'ordförståelse' men päron…^^

Min hund (Boxer) gillar inte alls frukt han rynkar bara på näsan. Som mest kan han slicka en gång men mer än så blir det inte.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#7 lusstigt hur de kan va så X)
#8 Haha så är min finska lapphund oxå, hon tittar konstigt och oförståendes på Gaia när hon smaskar i sig!

#9 Haha
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
gullig bild :)
#11 tack =)

min tik som jag hade älskade vattenmelon och päron :P bild på henne har jag tyvärr inte annars hade jag lagt upp den :)

#14 ÅÅh vilken klockren bild! Snacka om att njuta
#13 päron och melon värkar vara en favorit ^^
#14 Haha va sött!

#16 ja tydligen :P, men vem säger inte ja till päron och melon liksom :P hahha
#14 sööt bild <3

Här går allt ner, det enda som ratas är en del grönsaker (?) såsom ärtor o oliver.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Min äter också frukt och grönsaker, nektarin är en favorit haha :)

Vår hund äter också det mesta - om han hade fått, vill säga. ^^
Kom bara ihåg att allt inte är ofarligt bara för att det är grönt. Vindruvor (russin och korinter också) till exempel, är giftigt för hundar och kan till och med vara dödligt.
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor