Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1354 ggr
ffrriiddaa
2013-11-25 20:16

Hundvakt åt amstaff finnes!

Hejsan, jag är en amstaff tokig 18 åring som söker en amstaff att passa lite då & då, pga att jag inte har möjlighet att köpa en egen just nu. Jag har vana av rasen sedan tidigare! Jag har körkort samt bil med en säker ikopplad hundbur i bagaget Jag bor utanför Lund på landet och har en inhägnad trädgård på 40 kvadratmeter och en hundbur med värmeisolerad hundkoja. Här finns jätte fina promenad vägar, jag har en skog precis bredvid mitt hus samt gångavstånd till Skrylle. Jag älskar att gå långa runder och åker gärna till nya platser för att promenera. Hemma hos mig bor världens snällaste Labrador på 10 år och en Jack Russel på 8 år, men om din hund inte funkar ihop med andra håller jag dem sepererade från varandra. Jag kan passa din hund någon dag i veckan och kan även vid tillfälligheter passa den längre vid behov. Detta passar dig som har en amstaff men kanske inte har tid & möjlighet att ge den tillräckligt med motion, amstaffs behöver ju mer än vissa andra raser. Eller kanske bor i lägenhet och känner att er hund hade uppskattat att komma ut på landet nån dag i veckan. Jag vill deffenetivt inte ha betalt, detta är som en hobby för mig. Det här är en jätte bra möjlighet för dig som inte vill sälja din amstaff men ändå känner att du inte har möjlighet att ge den tillräckligt med tid & uppmärksamhet, och oxå ett jätte bra läge för mig som älskar amstaffs men inte har tiden eller pengarna för att köpa en egen. I närheten av Lund eller Malmö!

Annons:
ffrriiddaa
2013-11-27 19:25
#1

4000kvadratmeter**

Upp till toppen
Annons: