Bildtråd
Har du tråkigt eller tid över kan du få bomba tråden med bilder på din/dina vovve/vovvar! Inga bilder är tråkiga :)

Glädjen av att få vara lös!
Vad glad jag blir av att se bilderna :) bilder på min kommer snart! :)
#1 hahaha nä! Söt bild :)

#6 tips om du inte har det är att köpa hundjacka! Har själv en till Zero (vår amstaff) då även han fryser fasligt mycket utan!
Var dock försiktigt, Zero fick en dyr jacka med fårull som drog bort päls på bringan! Slutade såklart att använda den, men då var redan en hel del hår bortryckt! :( (på bilden är han dock även rakad på vissa ställen)
Jag ska till djurmagazinet och köpa ett vintertäcke från hurtta imorgon. Han har för tillfället bara två ganska tunna jackor. :) vad söt han är :)

#9 hur stor är han? Vikt?:) min är också 5mån

Menar du amstaffen? :) det är en tik och hon väger 18 kg, vägde henne idag!
Oj haha förlåt ^^ jo jag menade henne. Okej lika mycket som min då :)

Haha :) många som tror att det är en hane!

Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget

underbart fin hund! älskar öronen, så söta

#28 Tack
// Lise
When nothing goes right, go left!
Inlägget är borttaget

Tråden är rensad på TS begäran.

Gänget :D
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#32 Vem är hund nr 3?

#33 På bilden kan du se Bill, Varja och Leia :)
Om du menar Varja så är hon Bill's mamma som jag har fått låna lite för att träna med! :D
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
mitt hjärta. en amstaff/pitbull tik född september 2011, blev min i oktober 2012. världens underbaraste, har aldrig haft pitbull eller amstaff innan men kan inte annat än att älska rasen, hon är otroligt tillgiven, älskar allt och alla och vill alltid vara med men ligger lika gärna i soffan framför tvn.

Vilka fina vovvar! HAr själv ingen amstaff men tycker rasen är otroligt fin!
Kram Xia
bloggen
Instagram: Xiah
twitter: Xiah
wordfeud: xiahallding@hotmail.com

På bild #47 har hans öron vikts upp som ni vet dom kan göra ibland när dem springer/busat å så. Så de är inget annat knas 🙂

Så fina bilder alla har, får väl lägga också lägga upp en bild på min valp då :p, riktigt fina hundar alla har ^^

#53 Har du någon helkroppsbild på honom? Såg väldigt annorlunda ut, så blev nyfiken😃
Hej där Fjordell!
Jag ska kika vad jag har för fler bilder på Puff så hela kroppen syns. Återkommer :)

#59 Härligt!🙂