Annons:
Etikett14-annonser
Läst 2436 ggr
Bronzi
1/20/14, 1:37 AM

Amstaff blandras letar nytt hem. *Intresse koll*

Hej Vi har en 6 månaders han-valp som letar efter ett nytt aktivt hem som har vana av denna sorts ras. Han är aktiv och vill röra på sig helst VARJE dag. Älskar sp och fp som han redan fått prova på. Skulle passa bra till wp om den nya ägaren först röntgar honom. I dagsläget väger han 22kg..Han växer men blir nog en då rätt slank om han får rätt daglig motion. Han är tidig i sin könsmognad så han lyfter redan på benet och markerar. Han behöver rutiner och en fast hand och en massa positiv inlärning. Gärna med klicker. Vi tränar just nu på munkorg. Han kan en del grundlydnad men har mycket kvar att lära. Han är en riktig mys-hund inne och vill alltid vara nära. Han bor i dagsläget ihop med en tik och två katter. Han fungerar med vissa icke dominanta och lugna hanar. Han skulle tycka om att ha en hundkompis i hemmet. Jag försöker lägga till en bild på honom men den funktionen verkar ej fungera nu. Du som är intresserad ska bo i Sörmland/Stockholm.

Annons:
imsuchadiva
1/20/14, 2:23 PM
#1

Ursäkta min fråga, men varför tränar du hunden att ha munkorg?

Bronzi
1/20/14, 9:42 PM
#2

Jag tycker det är ett ägaransvar att se till att hunden känner sig trygg med en munkorg. Det ska alla tänka på som har dessa raser, även om hunden är "jättesnäll". Den dagen man kanske måste använda en ska det inte vara en negativ sak. Hoppas du fick svar på din fråga.

Bronzi
1/20/14, 9:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här är han. Han har en väldigt speciell teckning och är odd-eye.

Ratlings
1/21/14, 11:32 PM
#4

#3 Är det färgerna i bilden som luras eller är hon väldigt röd i ljumskarna? *hej allergiskadad!*

// Lise
When nothing goes right, go left!

Bronzi
1/22/14, 10:48 AM
#5

Gud vad alla ska leka poliser här..Irriterande. Nej han har ingen allergi. Och hunden är en HANE.

Ratlings
1/22/14, 3:22 PM
#6

#5 Sa aldrig att han var allergisk och att det stod "hon" var ett stavfel. Jag undrade bara över att han ser så röd ut - är det nu jag ska beklaga mig över alla som inte kan svara på simpla frågor i en annons? Hm.

// Lise
When nothing goes right, go left!

Annons:
PeerS
1/22/14, 6:28 PM
#7

#6

Är du kanske intresserad utav hunden? Eller frågar du bara för att?

Hm.

Lilllens
1/23/14, 5:37 AM
#8

Varför måste man bo i Sörmland/Stockholm?

Bronzi
1/25/14, 6:17 AM
#9

Måste och måste. Vore trevligt att ha honom nära.

Djurälskaren87
2/8/14, 9:20 PM
#10

Hur går de?

Upp till toppen
Annons: