Annons:
Etikett05-hälsa-sjukdomar
Läst 1534 ggr
nora1345
2014-02-11 16:59

Behöverhjälp för min hunds skull!

Hej! Det är så att jag har steriliserat min rottweiler amstaff. Hon vart akut sjuk. Så vi åkte in med henne direkt. Hon opererades för 1 vecka sedan. Det jag försöker komma med är att hon har blivit väldigt aggressiv för alla.. det är inte så att hon bits. Hon morrar bara väldigt högljudt så fort hon hör något. även människor eller utomhus osv. Snälla någon som vet något eller varit med om samma grej. Är det bara någon ''biverkning'' nu efter operationen eller kommer hon vara så här för alltid? Vi hann inte läsa på eller något eftersom det var akut. Hon har alltid varit glad. men nu det här sita året har hon varit sur. och vi förökt hitta felet. nu kom det i alla fall. Med vänlig hälsning// Orolig

Annons:
nora1345
2014-02-11 17:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hon har alltid varit pigg och glad. nu ligger hon bara och är sur! :/

Kringlan64
2014-02-12 16:18
#2

Vaktar och varnar hon? Talar om att nu är det nåt du bör uppmärksamma. Hon kanske känner att du blivit orolig för henne i samband med operationen och blir extra vaksam och tar hand om dig?

nora1345
2014-02-13 17:31
#3

Ja hon vaktar och varnar, fast igår vart hon en helt ny hund. Vi tog av tratten och hon var så glad! Kan ju vara den som gör henne instängd. Eftersom när vi sätter på henne den på nätterna bli hon en sur kärring igen! ;)

Djurälskaren87
2014-02-14 20:22
#4

3# de va ju inte längessen hon opererades så jag tycker ni skall avvakta lite. Hon är nog väldigt tagen av operationen o lite nestämd.

nora1345
2014-02-23 19:11
#5

Vi tror vi vet varör hon är så sur, Hon operades på ett ställe som tydligen var jätte bra som visade sig att dom bara var pengar kåta. Dom faila totalt med hennes stygn. Någon amatör måste ha sytt henne för när dom tog bort stygnen sprättades allt upp. Så vi har fått hem någon gelé som vi sätter där. Så nu är den jätte fin. Vi har börjat ta bort den där tratten. Hon blir en ny hund när vi tar ort den. Så antadligen blir hon trängd i den där parabolen. Haha. Hon har ju haft den i några veckor så jag förstår att man blir sur om man ska ha en sådan sak. :)

Djurälskaren87
2014-02-23 19:55
#6

5# vilken veterinärklinik var ni på?

Annons:
nora1345
2014-03-29 21:09
#7

falun djursjukhus. sämsta…..Nuär min donna världens gladaste tjej!

vallhund
2014-03-30 12:48
#8

Jag har varit på Falu djursjukhus o har bara positiva upplevelser därifrån.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: