Månadens Amstaff: Januari - bidragstråd
Och så drar vi igång vår allra första 'Månadens Amstaff'-tävling här på Amstaff iFokus. Det här är bidragstråden och alla får delta!
OBSERVERA att detta enbart är en bidragstråd, ingen röstning pågår här. En röstningstråd öppnas senast den 25/1, eventuell förlängning kan ske om det är brist på bidrag.
Regler:
- Skriv hundens/hundarnas namn i samband med bilden.
- Man får delta med 1 bild/månad.
- Inget röstfiske är tillåtet, sajtens medlemmar avgör vinnaren genom en rättvis omröstning.
- Bilden ska föreställa en/flera hundar.
- Hunden/hundarna ska vara av rasen amstaff, eller vara en blandning av amstaff. Skulle det vara flera hundar på bilden behöver bara en av hundarna vara amstaff eller ha rasen i sig.
Medlemmen med den vinnande bilden får sin bild publicerad på förstasidan och får delta i en intervju och berätta om sig själv och sin(a) hund(ar). Varje månads vinnande bidrag är i slutet av året med och tävlar om att bli 'Årets Amstaff 2012'.
Posta era bidrag redan idag, och ett stort lycka till!

Jösses, vilken sötnos Våra kära amstaffar verkar ha ganska så extraordinära sovstilar!

Chilli förra helgen när vi var ute i skogen :)
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.

Vad kul med så fina bidrag! Hoppas vi får in lite fler så vi kan dra igång tävlingen snart :)

Leia äter snö ;)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Kul med många fina bidrag! :) Kom ihåg att röstningen börjar den 25/1, alltså nu på onsdag, så snart är det för sent att delta!
#10 Jag kan inte se din bild, kan du försöka infoga den på nytt?

Hittar inte den bilden igen så jag laddar upp denna ist. Leia i snön :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Tack för alla fina bidrag! Nu stänger jag den här tråden och öppnar en röstningstråd