Annons:
Etikett16-off-topic
Läst 2146 ggr
Memzo
2/15/12, 10:01 PM

Ber om ursäkt!

Ja, jag har ju verkligen inte varit aktiv på sista tiden! Jag är ledsen för det och ska jobba för att bli bättre Skrattande

Jag har suttit aktiv på Facebook med en hemsk till salu annons. Menmen.
Det hela slutade med att jag nu har drivit igång en omplaceringshjälp, för häst och hund.
Alla är välkomna att ta sig en kik, sprid gärna vidare.

www.hittahem.n.nu

Kul att se så mycket nya händelser här inne. Smarrigt värre att ta igen det Cool

Annons:
Jenna_Nord
2/15/12, 10:58 PM
#1

Vad spännande! Glad Tycker du är duktig och modig som vågar dra igång en egen ideel verksamhet!

Mår dåligt av alla AKUT-annonser på blocket, men det är svårt att öppna sitt hem för främmande djur och hitta en riktig familj till dom.. Jag hjälper gärna till med det jag kan, tycker det är en jättebra idé! Skrattande

Var i skåne bor du?

Mvh Jenna

Memzo
2/16/12, 10:23 AM
#2

#1 Tack så hemskt mycket! Skrattande

Min tanke är att det ska gå fortare än i vanliga fall med omplaceringshem. alltså, jag tar inte emot några djur, utan jag har (redan) mejl från folk som letar och vad för hund/häst de letar. Därför skall djuret slippa flytta runt till jourhem osv.

Men jag har redan 2 tjejer i Blekinge som ställer upp som jourhem. Det är ju faktiskt bara att inse verkligheten. Det kommer ju inte alltid att gå. Därför är det ju superbra att folk ställer upp på detta vis också Skrattande

Jag finns i Östra Skåne :) Är du med Skåning?

Jenna_Nord
2/16/12, 11:32 AM
#3

#2

Ja men det är ju jätte smidigt! Då är det förhoppningsvis en hel del som iaf slipper dras hit och dit mellan jourhem osv.

Jo jag bor i norra skåne :) Flyttar in till Osby om 1½ vecka :)

Ska flytta till en etta och har redan två hundar.. Så jourhem kanske inte är de lättaste för mig :( Men är de akut behov av ett så skulle det säkert gå att lösa :) Den ena hunden delar jag med min mamma.

Mvh Jenna

thildatessie
2/16/12, 12:22 PM
#4

Häftigt! Jättebra att du gör detta! Jag har själv planer på omplaceringsverksamhet i framtiden Glad dock för smådjur Glad

Memzo
2/16/12, 12:35 PM
#5

#3 Åh, härligt! Kanske kan slå oss ihop på nån promenix då. Vi finns lite utanför Bromölla, så kanske 20-30 min max med bil Skrattande

#4 Tack så mycket Skrattande Lycka till!!

Jenna_Nord
2/24/12, 8:17 PM
#6

#5 Ja de hade varit roligt! :D

Mvh Jenna

Annons:
Upp till toppen
Annons: