Tips! Promenadgrupper i Gävle =)
Hej allihop! I Gävle finns det två promenadgrupper dit alla är välkomna oavsett hundras! =)
Syftet är att de som behöver träna sina hundar i mötet med andra hundar ska få göra det, samt att det är en möjlighet för oss hundägare att träffa nya vänner och få sällskap på promenaderna. De som har trygga och snälla hundar har sedan möjlighet att få låta hundarna leka av sig tillsammans efter promenaden.
Den ena gruppen finns på Öster (kontakt finns dels genom facebookgruppen Östers hundgrupp och dels genom deras hemsida: www.ostershundgrupp.se.
Den andra gruppen är nystartad och finns i Bomhus (kontakt genom facebookgruppen Bomhus Hundgrupp, eller genom att skicka ett pm till mig här på Amstaff iFokus).
Mvh Tess

Tusan vad det här hade varit bra för mig och lillgrabben… Synd att vårat kära land är så avlångt

Starta en hundgrupp i Piteå! Intresset är ofta större än man tror, det gäller bara att någon tar tag i det! =)
Mvh Tess

JAAAA, Piteå låter helt klart awesome, om man får ta med en otroligt busig jämte, så! :)

#3 Sant, så sant! Finns ju trots att några norrlänningar här inne ;)
#4 Men perfekt! Redan en intresserad, inte illa :D

#5 Haha, mitt i prick: 'Finns ju trots allt norrlänningar här inne' ;)

Haha jag sa ju att intresset finns! Go for it!
Mvh Tess

Inga som finns i värmland/karlstad. Jag finns i forshaga! Bill vill ha en lekkompis :) Och promenadpolare.
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
finns det någon nära landskrona, skåne. unique vill också ha en lek/promenad kompis :)