Annons:
Etikett20-allmänt
Läst 1679 ggr
ElinaPersson
2012-04-10 23:09

Ville bara dela med mig! :)

Hejsan alla! Skrattande

Var hemma hos min faster idag som jag inte träffat på flera år (ca 8-10…) och testade min FARMORS gamla balklänning från 1950, börjar ju bli dags för student + studentbal för mig Glad

Dom äger en amstaff (renrasig) hane vid namn Pysen som bara är sååå underbar… Så fort vi klev innanför dörren så möts jag av den fina "lilla" hunden (3 år) och dör lite inombords…

Min faster blev lite "chockad" över min positiva reaktion och att jag direkt hälsade på hunden som glatt hälsa tillbaka.. Hon vet ju att många har så förutfattade meningar om rasen och visste väll inte om jag och min mor var rädda eller rent av "visade respekt" för hunden.

Men helt ärligt blev jag bara mer och mer såld över rasen efter de 2 timmarna vi var där, han var så full av energi och kom ofta och slicka mig på händerna och lämna en leksak han ville att jag skulle kasta iväg Skrattande märktes ju dock ibland att han var lite bångstyrig för han kom med leksaken mellan benen på mig när jag testade klänningen, haha..

Aja, tänkte bara dela med mig lite snabbt av dagens händelse..

Ha en fortsatt bra vecka allesammans! Flört

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Annons:
Fjordell
2012-04-11 15:09
#1

Vem kan motstå en alldeles underbar liten gris?! Flört Jag förstår dig verkligen. Har man en amstaff så har man en fantastiskt snäll och trogen kamrat i många år! Hur kan man inte bara älska rasen? Kyss

Upp till toppen
Annons: