Annons:
Etikett17-sajten
Läst 2746 ggr
Fjordell
2012-01-17, 18:36

Nya medlemmar!

Det är så kul att se att intresset för sajten är såpass stort. Idag, precis 3 dagar efter att den lanserats så har vi 32 medlemmar, och ni anar inte vilken glädje det skänker mig! Tack till er alla, och jag hoppas vi ska fortsätta ha det trevligt tillsammans!

Och kom ihåg att jag finns om det är något ni undrar över. Jag gör allt jag kan för er, glöm aldrig det! Glad Skicka iväg ett PM till mig om det är något.

Annons:
Zahara
2012-04-11, 20:22

är ny medlemm på denna sidan och blev medlem innan vi köpte en för att kunna få tipps och ideer och för att kunna ställa frågor nu när vi fått hem vår valp. Dock i många, de flesta trådarna här så är det en massa påhopp och nervärderingar vilket inte är så roligt.

Ett enkelt sätt att förlora eller helt enkelt inte få några medlemmar på. Kanske att tänka på för er som skriver lite dumma inlägg!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Fjordell
2012-04-11, 22:39

#1 Jag har märkt av dessa trista inlägg, och försökt påminna samtliga medlemmar om att vara trevliga mot varandra. Diskussionerna blir så lätt "heta" när det handlar om något som vi alla bryr oss så mycket om. Vi jobbar hårt för att få bort dessa trista och onödiga kommentarer, men upphör det inte snart kommer vi att ta till mer drastiska åtgärder.

Vi gör vårt bästa för att få alla att trivas på sajten!

Zahara
2012-04-12, 07:17

vad bra! Det är synd om dem (jag bla) som ibland kanske känner att jag har lite dumma frågor (finns eg inga) men som struntar i att fråga för man riskerar påhopp….

en tanke till alla: Alla tycker inte som ni, man har rätt att tycka som man vill, förklara och svara så goot du kan men tryck inte ner era åsikter i halsen på andra! Då blir man bara mer anti, försök förklara snällt så kanske ni tom kan lära folk lite :) och på köpet få bra rykte och fler medlemmar :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Upp till toppen
Annons: