Annons:
Etikett17-sajten
Läst 1865 ggr
Fjordell
2012-04-12, 14:37

Varningsklockorna ringer!

Allesammans, nu är det såhär. Som så många redan märkt av så har det på senaste tiden varit en riktigt tråkig stämning inne på många av trådarna. Jag har gång på gång tvingats lämna påminnelser om att ni ska respektera varandra och försöka akta er för hur ni uttrycker er för andra medlemmar.

Amstaff i Fokus ska vara en sajt där alla känner sig välkomna, nybörjare som veteraner. Vem som helst är välkommen att ställa frågor, ingen fråga är för dum! Alla är vi nybörjare på någonting nångång. Det finns ingen människa som blivit expert på en gång, utan vi vet ju alla att det tar tid att lära sig, även om det handlar om något man så mycket tycker om. Man är aldrig fullärd.

Sajten är ett forum, där det finns gott om plats för diskussioner. Vill ni diskutera något som inte hör hemma i andra trådar, ja, då är ni så välkomna att starta en egen tråd för det. Det är ingen idé att börja diskutera helt oväsentliga saker i en tråd där någon annan medlem har ställt en fråga om något helt annat. Det finns aldrig någon anledning till att vara otrevlig mot andra medlemmar.

Om du som medlem ser någon som kommenterar något opassande så vill jag att ni meddelar mig på en gång. Medlemmen i fråga kommer då att få en varning. Skulle det dåliga beteende fortsätta så kommer jag ta kontakt med medlemmen personligen för att försöka utreda vad det är som pågår. Fortsätter det ändå så riskerar medlemmen att bli avstängd från sajten från 7, upp till 30 dagar. I vissa fall råder permanent avstängning.

Med allt detta så kommer vi att söka fler Medarbetare som kan hjälpa till att hålla sajten i gott skick och hålla eventuella otrevligheter borta.

Annons:
Zahara
2012-04-12, 21:57

Låter som en mycket bra ide!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Fjordell
2012-04-12, 23:05

Ja, det är bäst att ta itu med problemen innan det går helt överstyr. Vi ska nog se till så att sajten blir en behaglig plats att vara på, så man inte behöver oroa sig för onödiga kommentarer och olika former av verbala angrepp.

Man kanske skulle göra en tråd där frustrerade medlemmar får ta ut sin ilska? Vad vet jag. Skrattande

Zahara
2012-04-13, 07:03

Ja för det är ett bra forum annars, är med i olika häst och barn forum med för man kan alltid lära sig nytt eller kanske man kan ge någon ett bra tipps! och det är ju lite det som är meningen ju :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Upp till toppen
Annons: