Annons:
Etikett07-tränings-och-promenadkompisar
Läst 1727 ggr
Memzo
6/30/12, 10:36 AM

Göteborg??

I veckan lämnar jag Skåne för att åka till Göteborg i ett par dar. Tänkte kolla lite tips på bra rastställen, kanske tom någon i Götet som har lust att promenera ihop?

Jag ska upp till min pappa, hans sambo och deras vavva. Inte direkt så att deras vavva kräver lika promenader som GangsterEnzo ^^ haha!

Annons:
Kalli
6/30/12, 11:37 AM
#1

Vet inte var i Göteborg du tänkt promerera. Personligen gillar jag Slätta Damm/Hisingsparken. Finns också en vacker väg efter Lärjån uppe i Angered. Annars vet jag att många går i Änggårdbergen (tror jag det heter) bakom Botaniska, jag har bara gått där en gång men verkar finnas massr av vägar/stigar. Slottskogen verkar också vara ett populärt ställe, fast det förstår jag egentligen inte. Alldeles för mycket folk för min smak. Annars finns det ju en del vägar ut mot Partille också! Och Sisjön och Delsjön såklart fast där är jag också sällan eftersom de ligger på "fel" sida stan.

Memzo
6/30/12, 3:15 PM
#2

Åh tack! mycket matnyttigt där :)

Jag ÄLSKAR slottsskogen, det är väl där alla djuren är Oskyldig

Kalli
6/30/12, 8:25 PM
#3

#2: Jag gillar Slottskogen och djuren men tycker inte det är ett ultimat ställe för hundpromenader. Trams tycker älgarna är tokläskiga. Glad

Memzo
6/30/12, 9:03 PM
#4

#3 Nej, det klart ^^ men snacka om miljöträning! haha, och framför allt, bra ställe att trötta ut en unghundsnäsa  på! Oskyldig

Kalli
7/1/12, 12:24 AM
#5

#4: Det har du rätt i, kanske därför de flesta hundpromenader verkar hållas i Slottskogen. Oskyldig

Men i vilket fall, när du vet var du vill gå och om du vill ha sällskap kan du hojta till. Har vi tid och möjlighet går vi gärna med andra hundar då Trams behöver träna. :)

Memzo
7/1/12, 3:46 PM
#6

#5 Låter toppen :D Enzo behöver verkligen träna att gå ihop med andra hundar. Han tycker det är fruktansvärt meningslöst, varför gå när man kan buuuuusa! Tyst

Annons:
Upp till toppen
Annons: