Annons:
Etikett07-tränings-och-promenadkompisar
Läst 3250 ggr
Memzo
4/12/12, 12:01 PM

Träff - SKÅNE

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu var vi fler som ville fixa en träff i Skåne. Här i denna tråd kan vi planera med tid/datum/plats osv Cool

Annons:
[Madlene]
4/12/12, 12:42 PM
#1

Hade vatt kul :)

Zahara
4/12/12, 9:55 PM
#2

Plats kanske först. Var bor ni andra och vem har plats? Jag bor utanför Hörby på landet och har gott om plats i trädgård och häst hagar :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Jenna_Nord
4/12/12, 11:45 PM
#3

Bor i Osby :)
Men har inget körkort, så kan bara ta mig fram genom buss/tåg om de inte går o samåka. Bor i lägenhet, så inte så värst mycke plats :P

Mvh Jenna

Zahara
4/13/12, 7:01 AM
#4

buss tåg måste du kunna ta till Höör sen går det buss där i från eller så kan jag hämta! Har ca 2 mil till Höör!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Jenna_Nord
4/13/12, 11:46 AM
#5

Ja de går direkttåg till Höör, så det hade funkat! :)

Mvh Jenna

Memzo
4/13/12, 3:46 PM
#6

#3 Vi kan ta min bil, för om jag ska ner till höör måste jag ändå åt det hållet . Dela på bensinen? Då hämtar jag er Skrattande

Annons:
Jenna_Nord
4/13/12, 4:03 PM
#7

Ja de hade också funkat! Glad
Annars har du också direkttåg till höör från kstad va?

Mvh Jenna

Memzo
4/13/12, 6:10 PM
#8

Jag bor i Bromölla (typ 2,6 mil från kstad) men utan bilen så är det väl tåg till kstad och sedan direkt mot höör Glad

Zahara
4/14/12, 7:42 AM
#9

jenna memzo, antar att ingen av er har så mycket plats? Men här måste finnas fler från skåne ju! Ska höra med grannen med om han vill komma, han har ju mamman till min!

Ska vi sikta lite frammåt så vi får lite trevligare väder? Jag har en liten hund med JRT och en dotter på 4år så krav på hundarna är att de är barnvänliga. (hon är snäll mot hundar och går inte på dem utan lov, knappt då heller)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Memzo
4/14/12, 10:08 AM
#10

#9 Jovars, här finns det plats Skrattande

Jag kan slänga in hästarna i den ena hagen, då har vi ungefär ett hektar att röra oss på!
Dock är det en glugg i den hagen, men är vi några stycken borde vi kunna täcka upp bra Glad

Vi finns som sagt i Bromölla. Precis på gränsen mellan Skåne/Blekinge om det är intressant med dejt hos oss Cool

Jenna_Nord
4/14/12, 11:32 AM
#11

Nä jag har ingen plats alls tyvärr, om vi inte ska släppa dom i min ettaFlört

Ja de hade ju varit roligt när de var lite mer soligt och varmt ute!
För mig spelar det ingen större roll om var vi är, bensinpengar och tåg/buss går väl säkert ordna vilket som :)

Tyra har aldrig visat någon aggression mot något än så länge. Men hon har inte träffat så många barn, känner inte så många :S Men på tåget har vi träffat barn och bebisar som hon hälsat fint på och som har fått klappa och peta på henne Tungan ute

Mvh Jenna

Zahara
4/14/12, 2:11 PM
#12

Min dotter är inte så intresserad av hundar, mest att det kanske inte är så bra med en hund som inte gillar barn då jag har ju :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Jenna_Nord
4/14/12, 2:23 PM
#13

Nä de är klart :) Men det är inge problem!

Mvh Jenna

Annons:
Jenna_Nord
7/13/12, 10:11 PM
#14

Nu är det sommar för fullt! Glad En typiskt svensk sådan menmen…

Är de fortfarande någon som är pepp på att träffas? :) Tycker de hade varit jättekul! Nu löper min flicka och gör väl i 1½ vecka till.. Men de krävs kanske ändå lite planering så hon hinner sluta! :)

Mvh Jenna

Jenna_Nord
8/20/12, 11:34 AM
#15

Tråkigt tråkigt.. Men kommer väl fler sommrar.. :)

Mvh Jenna

Memzo
8/20/12, 1:05 PM
#16

Det kommer startas hundträffar hemma hos mig iaf :)

Det är nu ett par som anmält intresse, så inom kort kommer jag starta kontinueliga träffar.

Kommer vara i paddock med sand. Chans att träna, umgås osv :)

Jenna_Nord
8/20/12, 1:17 PM
#17

Så roligt :)

Mvh Jenna

Upp till toppen
Annons: