Annons:
Etikett09-utrustning-tillbehör
Läst 2461 ggr
uffe larsen
2017-01-23 15:50

leksaker

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Vad köper ni för leksaker till era hundar? min hund är en cane corso och inte en amstaff  men jag tror att dom är ganska lika i sin leksaks hantering , jag kar köpt leksaker för uppåt 1500:- men inte mycket funkar , hon sliter allt i bitar. Det bästa hittills är ett par urtvättade jeans byxben som jag har slagit knutar på och en gummikon från märket Kong. Jag vill ha lite andra saker till henne men hittar inget som håller, har ni några tips till mig ? Hon är nu 6 månader gammal.

Annons:
tiger tok
2017-02-05 08:15
#1

Ett sådant där rep? Eller en boll utav rep!

vallhund
2017-02-10 16:38
#2

Testa att fråga inne på http://bullhundar.ifokus.se/

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

MoaL
2017-03-07 23:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har en amstaff som är världens största leksaksmördare. 😂Om man kan hejda själva sönderslitandet av leksakerna (när de håller fast med tassarna och sliter med tänderna) så är de leksaker som har hållit överlägset bäst faktiskt alla typer av mjuka leksaker från Kong. Favoritleksakerna här hemma är Kong Cuteseas Octopus och Kong Funzler. Vanliga fasta kongar gnager han i smulor på två röda, så det går inte alls. 🤐 

Även Rogz Flossy Grinz är förvånansvärt hållbara. Okej, den senaste höll bara två dagar för vår vovve, men det är  bara för att han har en förkärlek för att slita sönder ögonen på sina leksaker, vilket var precis vad han gjorde i ett ögonblick när jag var bortvänd och pratade med min tvåbente gubbe. 🤪 Jag har köpt två nya ändå, för både jag och hunden gillade dem.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

milins
2018-02-06 15:56
#4

Kongs grejer är bra, men vår får ofta leka med ihopknutna kökshandukar och pantflaskor.. :)

Upp till toppen
Annons: