Vart finns alla amstaffar?
Jag hade en date med en vännina och hennes amstafftik. Vi kom in på detta med "kamphundar" osv och att det hade stått i en tiding att det finns 14 amstaffar i Arboga vilket var chokerande.. Jag vet iallafall om 5 + mina 2 renrasiga här i stan.
Jag började fundera iallafall, vart finns alla - renrasiga - amstaffar i Sverige?
Det är alltid kul att träffa likasinnade och mina hundar trivs iallafall bäst i samma sällskap.. 🤪
// Lise
When nothing goes right, go left!

TS du har nån virus i din dator som genererar länkar i din text.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Inte min dator men jag ser det.. Får be sambon titta på't! 🤪
// Lise

#4 Vilken sötnos! Vilken kennel kommer den ifrån? :)
// Lise

Blaze kommer ifrån Kennel Just Wonderful. De finns i en tätort i Vetlanda kommun, Jönköpings län.

Länkarna i inlägg #0 och #1 är borttagna /Admin
TS, så de andra 5 är alltså inte renrasiga? Tänkte eftersom du var tvungen att notera att dina egna är renrasiga…

#8 Hon kanske bara inte är helt säker på om de andra 5 är renrasiga eller inte. Det är ju just renrasiga hon frågar efter. Amstaffblandisar finns det gott om överallt idag.

Jag finns i Värmland/Forshaga medm mina 3 Amstaffar, Leia, Bill och Varja :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

#8 Nej du missförstod. Jag menade att det är 5 renrasiga + mina 2 här i stan som jag vet om - alltså 7 renrasiga.
// Lise
Bor i Arboga, Västmanland och har 1 amstaff :)

Ferox och jag finns i Nässjö, jönköpingslän i Småland :)

#4 Är båda hans ögon blåa, om jag inte ser fel?? Det var det sötaste jag sett hittills idag alltså 😍
#10 Är Bill den i mitten? Gud vilken snygging!

#10 ja Bill är i mitten ^^,
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower