Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1589 ggr
redstaryena
2014-07-05 11:23

Lilla gumman

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick denna bilden skickad av min bror precis., som har med sig Nea idag till stranden. Har ju en hund till och han avskyr värmen medans hon dyrkar solen :-D Dessutom är detta första gången det har gått så bra att lämna hemmet med en man . Men hon litar på honom tillräckligt för att se ut så här idag!! Värmer mitt hjärta

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

Annons:
Facie
2014-07-05 11:30
#1

Fan vad badass hon ser ut ;)

Pretty wise //

redstaryena
2014-07-05 12:30
#2

Ja eller hur ! ! :-)

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

Facie
2014-07-05 15:50
#3

Får jag fråga hur de kommer sig att öronen är klippta föresten ? :)

Pretty wise //

redstaryena
2014-07-05 16:46
#4

Har haft henne sen December 2013 men hon blev vår hund i April.  Jag vet egentligen inte mycket om hennes bakgrund, inte med säkerhet i alla fall.  Hur,när och var hennes öron blivit kuperade, törs jag inte ens tänka på. 

Hon var säkert jätte fin och söt med sina öron men tyvärr finns det gott om små kryp som gör vad som helst, utan en tanke på djuret. Det konstaterades hos veterinären att det inte gjorts "korrekt" då en nerv blivit skadad. Och det känns inte alltid så kul med folks blickar men det är ju bättre att göra som du gjorde nu, att fråga 🙂

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

Fjordell
2014-07-05 17:13
#5

Haha åh, vad charmig bild!

redstaryena
2014-07-05 17:43
#6

#5 Hon hälsar och tackar. Och bilden tog min bror.  🙂 Är sjukt dålig på att ta bra bilder. Därav ointresset kanske. Tycker nästintill alla här är jätte duktiga på att fotografera sina djur i olika sammanhang. Men nu kunde jag också lägga in en hyfsad bild haha

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

Annons:
Facie
2014-07-05 20:07
#7

Med tanke på hur kärleksfullt du skrev om din hund förstod jag nästan att det inte var du som stod bakom det. Undrade mest för det är ovanligare att man ser det nu för tiden och jag tänkte att du kanske visste vem/var man fortfarande för så :)

Pretty wise //

redstaryena
2014-07-06 14:46
#8

#7 Ingen fara 🙂Det förstod jag nästan att du inte trodde. Men jag hade också frågat av samma anledning som dig. Dessutom bättre att fråga en gång för mycket. Jag blir lättad de gånger det händer, för det visar att folk bryr sig. Ute på gatan, gillar folk att visa att de  uppmärksammat hur hunden ser ut, genom att "viska" och  GLO men aldrig att de kommer fram och frågar. Så typiskt. 😡

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

Viktor1111
2014-07-06 15:02
#9

Fin hon är nu.Är det Ectodex som hjälpt så pass mycket?El vad har du mer gett henne?

redstaryena
2014-07-07 11:13
#10

# 9 Ja. Bytat foder har jag också gjort. Men du såg henne bara i början och då såg man ju kala fläckar men sen dess har det gått upp och ner. Och hittar man något som fungerar, kan de repa sig ganska bra

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

Upp till toppen
Annons: