Annons:
Etikett04-foder-skötsel
Läst 1111 ggr
Elin_Korneliusson
2019-12-28 10:38

Frågor ang Amstaff

Hej! 

Jag har lite funderingar ang min amstaff.
 Han är ca 1 år o 7-8 månader gammal och kommer från spanien,han är jätte snäll o o en go hund. Dock behöver han gå upp lite i vikt. 
De jag hade lite funderingar över är mest om vad för foder han skulle behöva ha,han är allergisk mot kyckling och äter idag Royal Canin. 

Även lite funderingar om hur mycket han behöver röra på sig om dagen och om ni har några tips om att träna upp hans muskler :)

Mvh Elin

Annons:
flocken
2019-12-28 12:21
#1

Min förra var oxå allergisk mot kyckling. Han åt sams field. Ett av få foder han åt relativt bra. Åt dåligt överlag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

vallhund
2019-12-28 14:02
#2

klanär man vill muskla hunden är att simma o cykla, skritta i lingonris, springa upp o ner i grustag. 

Vad gäller mat är de flesta bättre än RC.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

_ftwsuga_
2020-06-10 11:06
#3

Acana och Arion finns utan kyckling du kan också prova med fryst kött såsom lever, lunga, hjärta och njurar från kor, vi ger våran Rottis det då min bonuspappa vill ha bara kött till sin hund, vi kör även Arion till honom vilket han äter när han inte får kött. Våran Rottweiler på 40kg o snart fyra år äter 500g-1kg kött dagligen och har en skål full med Arion DOCK så är det Kyckling i den men Acana finns ju i olika format som har lamm m.m smaker.

Upp till toppen
Annons: