Annons:
Etikett14-annonser
Läst 4447 ggr
leemland
1/29/12, 1:07 PM

Täcken/kläder

Skulle vilja ha tag i 2 billiga täcken till hundarna. Någon som har något som bara ligger och skräpar? :P

Vet ni annars en bra internett sida med billiga täcken/kläder till amstaffar/stora hundar??

Dom har storlek 50 och 55. :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
L8sson
1/29/12, 5:52 PM
#1

Jag vill rekomendera back om track täckena. Om man lägger undan pengar några månader så har man råd till sådana täcken. Och det är det värt!! Leia har denna vintern blivit positiv till snö pågrund av sitt back om track täcke. Det värmer inte bara hunden utan den värmer inne i hunden och sätter igång blod cirkulationer. Jätte bra grejer till mig som jobbar med min hund, hon får ha täcket på sig innan i pauserna och efter träning, grymt bra för hennes leder :)

Jenna_Nord
1/29/12, 7:57 PM
#2

Just nu har dom rabatt på hurttas täcken på foderexpressen.se :)
Finns både overaller, fleeceoveraller och vanliga täcken.

Mvh Jenna

Fjordell
1/30/12, 1:41 PM
#3

Är också nyfiken om det kommer fler bra förslag! Även om jag tycker att det egentligen är mer värt att lägga ut lite mer pengar på något bra, istället för att alltid kolla efter det billigaste. Fast beror väl också på vad man ska ha det till :)

leemland
1/30/12, 6:17 PM
#4

Tack för förslagen :) Ska kolla dom nu med en gång :P

Ska mest ha för att den lilla är underutvecklad och inte har så mycket underhudsfett än. Den stora älskar att vara ute vilket väder det än är :P hahah.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: