Annons:
Etikett17-sajten
Läst 2301 ggr
Fjordell
2012-02-20, 15:51

90 medlemmar

Jag blir så otroligt glad! Idag har vi 90 underbara medlemmar på sajten, och detta bara efter ganska precis en månad efter att den dragits igång. Wow, säger jag bara! Skrattande Vill verkligen passa på att tacka er för att ni varit såpass aktiva som sparkat igång sajten såhär rejält på den korta tiden, så får vi hoppas att sajten fortsätter att växa.

Vill även passa på att tacka mina underbara medarbetare Memzo och_tess_ för all hjälp att styra sajten i rätt riktning!

Nu fortsätter vi kämpa för en varm och trevlig sajt där alla ska känna sig välkomna Glad

Jackson och Er Sajtvärd Amanda önskar er en riktigt trevlig fortsättning!

Annons:
Jenna_Nord
2012-02-20, 17:33

Tack vare amstaff iFokus som jag börjat hänga så mycke på iFokus som jag gör nu! ;) Tycker de var på tiden, och jätte kul att ni lägger ner tid på att göra sidan till vad den är!

En stor eloge till er! Skrattande

Mvh Jenna

ElinaPersson
2012-02-20, 18:32

Tycker det är ett helt underbart forum du kickat igång Fjordell och jag uppskattar verkligen alla de svar jag fått på de trådar jag gjort på den korta tid jag vart här Skrattande Go Go Go mot en fortsatt bra framtid för Amstaff.ifokus!

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Fjordell
2012-02-20, 20:27

Ooh, vad glad jag blir! Är helt underbart att se att det är flera som verkligen har användning för sidan. Det var verkligen värt all tid som lagts ned, utan tvekan. Nu håller vi tummarna på att den fortsätter utvecklas och att vi får ännu fler anhängare Skrattande

Upp till toppen
Annons: