Sajten nedlagd
Hej alla!
Jag har tyvärr tråkiga nyheter…
För bara ett par dagar sedan blev jag meddelad om att sajten Amstaff iFokus mest troligt kommer att läggas ned. Jag vet inte exakt när, men det blir troligtvis inom den närmsta framtiden. Anledningen till detta är att det kommit allmänna klagomål mot sajten. Jag förstår inte hur man kan komma till att ta detta beslut, men antalet personer som vill ta ned sidan är fler än antalet medlemmar i dagsläget, men jag ska göra allt jag kan för att Amstaff iFokus ska få vara kvar.
Vi ser gärna att ni fortsätter vara aktiva på sidan, precis som innan. Det kan ännu dröja innan det händer något, men vet aldrig! Jag kommer att uppdatera så snart det händer något nytt.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Men herregud, så kan man väll inte göra. Det är ju förnedring. :(

Men va sjutton!? en Amstaff är väll lika mycket djur som andra hundraser!? Känns ju som att folk enbart vill förstöra då denna hemsida är supermysig för dom som äger rasen och de som vill göra det.. Dessutom blir det ett jäkla påhopp tycker jag, folk måste lära sig acceptera rasen för vad den egentligen är - underbar! Vi lever inte i det förflutna utan i en värld då fler och fler väljer att stötta denna ras med kärlek och se till att linjerna i Sverige blir bra psykiskt. Kan man inte hantera en amstaff så kan man garanterat inte hantera en golden heller för den delen.. Lycka till Amanda du har mitt fulla stöd i detta, det du gjort med denna sida är fantastiskt och du gör ett himla bra jobb att representera rasen! Med vänlig hälsning, Elina Persson
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Fast nej, april april!!! :) men jag mena allt jag skrev!!!

Jag håller med i allt du skriver Elina, men som sagt… Du kom på mig! ;)
Det var bara ett litet aprilskämt, jag kom tyvärr inte på något bättre. April, april!

#5 hehe jag tyckte de var bra! :D

Haha, ja du är rolig du Amanda.. :P Blev ju rädd där ett tag!! :O :P
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

Haha jag skrev först i min kommentar att de var aprilskämt, men tog bort så att fler kunde bli lurade ;)
Mvh Jenna