Annons:
Etikett20-allmänt
Läst 8003 ggr
[cuutiee]
4/21/12, 2:37 PM

Folk med massa fördomar om Amstaff

Måste bara dra en kommentar här för har alltid varit väldigt förtjust i mindre hundraser fast ändå har jag rätt mycket vana med dom större raserna. Dom senaste åren har jag blivit så himla förtjust i just Amstaff, visst har man haft lite respekt i början men har träffat så många vänner genom åren som just har denna rasen och jag måste verkligen säga att jag e helt kär. Såna otroligt underbara individer och som verkligen får en på fall direkt! Plus att jag har fått lära mig så mycket om just denna rasen och däremot vill jag lära mig ännu mer. Ska jag ha en hund sen så ska det va en Amstaff utan tvekan! :)

/Emma

Annons:
Fjordell
4/22/12, 3:48 PM
#1

Sedär, vilken bra smak du har. Flört Det är alltid kul att se att fler får upp ögonen för rasen, så länge man har ett genuint intresse för den. Jag hoppas att du en dag kan få njuta av att vara amstaffägare, precis som jag! För trots att grabben min kräver en hel del och kan vara en riktig pain in the ass, så ångrar jag inte mitt val att skaffa honom. Jag har till och med redan börjat fundera på att skaffa en till, men det blir inte förrän jag känner att lillgrabben är helt stabil och har kommit över den här unghundsfasen, men ack vad jag saknar den där känslan av att ha blivit med valp! Men en dag så :)

[cuutiee]
4/22/12, 5:36 PM
#2

Man tackar hihi. Riktigt fin hund du har verkligen! Kommer vänta ett tag tills jag känner mig helt redo att skaffa en, vill inte göra något förhastat liksom. Har blivit väldigt förtjust i Rednose :)

Fjordell
4/22/12, 6:07 PM
#3

Ja, det är bra. Glad Det slutar sällan bra för folk som impulsköper hundar… Om du ska ha en renrasig amstaff så lär du få leta ett tag. Det är en icke önskvärd färg, så det är ingen seriös uppfödare som medvetet tar fram "rednose" hundar, men visst förekommer det.

Lilla G
4/22/12, 6:15 PM
#4

Kan inte dra mig till minnes att jag sett en rödnäst amstaff i sverige än… Men det finns ju många andra fina raser med röd näsa om det är det man är ute efter! :) Tollare, faraohund, Dogue de bordeaux mfl.

Olga RW
4/22/12, 9:54 PM
#5

#4 Jenny, du har visst sett amstaffs med röd pigment i det här landet :)

Men det förekommer mycket mycket sällan.

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Lilla G
4/23/12, 5:34 AM
#6

#5 Ja jäklar, när du säger det så! Får väl som vanligt skylla på att jag ibland har bra men mycket kort minne! ;)

Annons:
[cuutiee]
4/23/12, 2:57 PM
#7

Rednose e så himla fina, fast det e ju iofs alla Amstaff ;)

Lilla G
4/23/12, 4:05 PM
#8

#7 Vilka rödnästa amstaffar är det som du tycker är fina då? Lägg gärna upp fullständigt namn på dom :)

[Madlene]
4/23/12, 4:08 PM
#9

#8 Rednose skrev hon ju :)

Kalli
4/23/12, 5:56 PM
#10

#9: Och Lilla G skrev det bara på svenska, rödnästa = rednose. :)

[Madlene]
4/23/12, 6:08 PM
#11

#10 läs hela tråden istället, hon frågade vilken rödnäsa, när #7 redan skrivit rednose! :)

Kalli
4/23/12, 6:26 PM
#12

#11: Jag har läst hela tråden och hur är rednose ett svar på vilka rödnästa Amstaffs TS tycker är fina. Lilla G efterfrågar ju specefika individer.

Ungefär som att jag säger att jag gillar Skimmlar (en hästfärg) och någon frågar vilka vita hästar jag tycker är vackra. Vitskimmel är inte ett svar på den frågan, Milton ex. skulle vara ett svar.

[Madlene]
4/23/12, 6:57 PM
#13

#12 varför skrev du såhär då?

"Och Lilla G skrev det bara på svenska, rödnästa = rednose. :)"

inte speciellt tydligt av de du tydligen menade

Annons:
Kalli
4/23/12, 7:09 PM
#14

#13: Varför skrev du Rednose som svar på Lilla G´s fråga? Eftersom det inte var vad hon efterfrågade antog jag att du missuppfattat det hela och försökte förklara. Jag ber om ursäkt för det.

[Madlene]
4/23/12, 7:29 PM
#15

#14 strunt i det :)

Lilla G
4/23/12, 8:16 PM
#16

#12 Kalli, du uppfattade min fråga helt korrekt Glad.

För att göra det enkalre då. Vilka specifika rödnästa (svenska för rednose) amstaffar tycker du är fina?

Svara gärna med fullständigt namn och kanske en liten bild också?

[Madlene]
4/23/12, 8:45 PM
#17

Jag tror #7 mena allmänt att de flesta rednose är fina, inte någon specifik ;)

Chilli10
4/24/12, 8:15 AM
#18

Måste inte amstaffen ha svart nostryffel?

[Madlene]
4/24/12, 11:57 AM
#19

#18 har tänkt samma sam hela tiden, de är väl pitbullen som rednosen kommer ifrån. inte amstaff.

Olga RW
4/24/12, 12:27 PM
#20

Enligt standarden ska AST ha svart nostryffel. Dock är det inte möjligt rent genetiskt för blåa hundar att ha svart nostryffel och blått/bluefawn/blue brindle är godkända färger, MAO går blå pigment också bra då diluter inte kan ha annat än den färgen på pigmentet.

Den rödbruna pigmentet kommer inte från APBT utan från B-lokus. B-allellen står för svart pigment och b-allellen för rödbrunt. Hos blåa hundar är det en förändring i D-allellen i D-lokus som gör att pigmentet blir mörktblått/grått (d).

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Annons:
Chilli10
4/24/12, 1:00 PM
#21

#20 Tack för svar. :) Har ingen aning om vad hälften i den andra stycket är dock. ;)

Prince är blue brindle, och hans nos ser väldigt svart ut, men det kanske den inte är då.. :P

Olga RW
4/24/12, 1:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

#21 En del blåa hundar har väldigt mörkt pigment, vilket är väldigt väldigt bra! Dock har många blåa ASTs rätt ljust pigment…

White Rock Blue Angel är (rättare sagt var, RIP) en blå tik med mycket mörkt pigment och mörkbrun ögonfärg vilket man inte ser så ofta hos diluter. Även min tik Ami är väldigt mörk och har mörka ögon :)

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Chilli10
4/24/12, 1:56 PM
#23

#22 Ah okej. Det har nog Prince ägare sagt.. Fin vovve på bilden. :D

Hur går de blåa med ljust pigment på utställningar? Räknas det som ett allvarligt fel? Används de i avel?

Olga RW
4/24/12, 2:18 PM
#24

Ibland kan domare uppmärksamma ljus pigment/avsaknad av pigment och ljus ögonfärg.

Folk använder det de känner för i avel…

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Chilli10
4/24/12, 2:37 PM
#25

#24 Okej, fast det står i rasstandarden att de ska ha svart nostryffel. Det tycker jag är konstigt..

Jo, det gör de ju. Men vad tycker du?
Det är väl inte så bra att tec para blå med blå?

Olga RW
4/24/12, 3:10 PM
#26

#25 Jag personligen skulle aldrig para två diluter med varandra. Fick två blåa valpar i min senaste kull (tiken - svart, hanen - röd), visste att de kunde ge bl.a. blått och/eller blue fawn tillsammans. 9 av 10 som hör av sig på kullen vill ha de blåa valparna enbart pga färgen, så man måste vara ännu petigare vid val av hem till dem känner jag…

I vissa raser är den blåa färgen förenad med CDA - Color Dilution Alopecia, och jag tror att ju mer man använder blå+blå och i flera generationer kan man säkert få någon defekt kopplad till färgen. Som t.ex. tandlöshet som hänger ihop med nakengenen hos kinesisk nakenhund.

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

[Madlene]
4/24/12, 3:44 PM
#27

"Rednose" är en term som används främst inom
American pitbullterrier som benämning på färg och då syftas det på nosspegeln
dvs oftast en helröd hund eller leverfärgad med röd nos. Det är en icke önskvärd färg hos amstaff och hunden är troligtvis blandras.

"Bluenose" är samma
sak fast ett häftigare namn på blå/grå hundar.

Blue/rednose är endast en färg, och gör inte hunden bättre, friskare, trevligare eller mer värd!

Annons:
Olga RW
4/24/12, 7:12 PM
#28

Använd gärna citationstecken och hänvisa till källan när ni kopierar det andra skrivit på andra forum. Bara en tanke.

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

[Madlene]
4/24/12, 7:28 PM
#29

Antar att det var riktat mot mig? Och du behöver inte nervärdera mina inlägg och säga att dom är kopierade.

Du skulle ju inte kommentera mina inlägg har jag för mig.. Så sa du iallafall själv.

Olga RW
4/24/12, 7:37 PM
#30

Jag nedvärderade inte ditt inlägg på nåogt sätt. Kopiera texten du la in och googla, så kommer källorna upp.

Mig veteligen har inte du startat denna tråd.

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

[Madlene]
4/24/12, 8:48 PM
#31

Googlar du allas inlägg? Eller bara mina? varför om jag får fråga? Till vilken mening?

Igen..Du skulle ju inte kommentera mina inlägg (inte trådar som jag har skapat) har jag för mig.. Så sa du iallafall.

Olga RW
4/24/12, 9:30 PM
#32

Varför blir du så upprörd? Jag läste det du postade på vovve.net för några dagar sedan. Google var bara ett förslag, om du glömt var du kopierat texten ifrån t.ex.

Jaha. Mig veteligen har jag inte kommenterat något inlägg, utan la in en allmän kommentar som du tydligen kände dig träffad av.

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

[Madlene]
4/24/12, 9:35 PM
#33

Vem försöker du lura? Du såg den där för några dagar sen? Men VET att man kan googla och hitta de via google?

Ok, om jag nu kände mig träffad, VEM var den riktat mot? Kom inte och säg att det bara va något du skrev allmänt för det var riktat mot mig det vet vi båda.

Olga RW
4/24/12, 9:38 PM
#34

Det var medlemmen Mischa som skrev det på vovve.net. Om man kopierade det du skrev kom man till precis samma tråd. Så det är OK att ta andras texter men inte OK att påpeka att någon tagit en annans inlägg? Intressant inställning. Du har valet att känna dig träffad eller ej, detta styr du själv.

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Annons:
[Madlene]
4/24/12, 9:38 PM
#35

Och jag skrev faktiskt "antar att det var riktat mot mig" då kunde du skrivit NEJ det var det inte, om de nu inte var så. Men du läste MITT inlägg på vovve.net. alltså VAR det riktat mot mig, så säg inget annat.

[Madlene]
4/24/12, 9:38 PM
#36

Och jag skrev faktiskt "antar att det var riktat mot mig" då kunde du skrivit NEJ det var det inte, om de nu inte var så. Men du läste MITT inlägg på vovve.net. alltså VAR det riktat mot mig, så säg inget annat.

[Madlene]
4/24/12, 9:40 PM
#37

"detta styr du själv"

Det var du som menade mitt inlägg.

[Madlene]
4/24/12, 9:42 PM
#38

Du kan aldrig lägga ner en diskussion har jag märkt. Du bara maler på alltid. I två andra trådar har jag frågat dig om vi ska lägga ner. nu börjar du igen.

Olga RW
4/24/12, 9:49 PM
#39

Jag får väl välja själv vad jag ska besvara? Eller? Jag kunnat göra massa saker, ibland väljer jag bara att låta bli, för att jag kan.

Varför blir du så upprörd återigen? Jag har bara gett ett förslag om källhänvisning och citattecken.

Det är väldigt oviktigt för mig att ha sita ordet om det är det du tror, och maler på är det faktiskt inte jag som gör. Och tänk efter lite och se hur du betett dig på det här forumet - där ett tag letade du fram inlägg att börja hugga på. Take a chill pill.

Nu ska jag ut med mina hundar på kvällspromenad, så det är ingen idé att skriva flera inlägg på raken, kommer ändå inte att svara. Tänkte så du vet.

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

[Madlene]
4/24/12, 9:52 PM
#40

Detsamma med chill pill du Flört

Låtsas att mina inlägg inte finns isåfall om du ska börja ha såna här diskussioner. För jag orkar ärligt talat inte med dig mer. Du skriver aldrig något positivt när det kommer till mina inlägg.

Olga RW
4/24/12, 9:57 PM
#41

Det är lugnt för min del ;)

Skriv nåt bra så!

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Annons:
[Madlene]
4/24/12, 9:59 PM
#42

"Nu ska jag ut med mina hundar på kvällspromenad, så det är ingen idé att skriva flera inlägg på raken, kommer ändå inte att svara. Tänkte så du vet."

hahaha, det märktes ju :)

Chilli10
4/24/12, 10:01 PM
#43

#26 Tack för dina tankar, intressant. :)
Ja, många gillar blåa hundar. Själv tycker jag också att de är väldigt fina, men skulle inte välja hund efter färg.

Kalli
4/24/12, 10:38 PM
#44

#33: Spelar det någon roll om Olga gogglade det du skrev eller inte?

Oavsett så har hon en poäng, om man ska kopiera vad någon annan skrivit är det bra att visa att det är ett citat genom att använda citationstecken och hänvisa till källa. Du skulle antagligen inte heller uppskattade om någon tog någon du skrivit och använde det som att det var deras egna ord. Nu var det kanske inte din mening men utan citationstecken och källa är det svårt att veta att någon annan faktiskt skrivit det hela.

[Madlene]
4/24/12, 10:43 PM
#45

#44 har tagit det med henne :)

Olga RW
4/24/12, 11:15 PM
#46

Ska jag be om ursäkt för att jag fastnade med en valpköpare på Skype och råkade uppdatera den här sidan innan jag gick? Jag visste att du skulle störa dig även på att jag la in kommentaren ändå, tänk så rätt man kan ha ibland.

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Kalli
4/24/12, 11:18 PM
#47

#45: Tagit det med vem?

[Madlene]
4/24/12, 11:46 PM
#48

#46 ack som du inte kunde låta bli att skriva. fast du skrev såhär: "kommer ändå inte att svara. Tänkte så du vet."

Sen var du fastnade rör mig ingenstans :) Du kan bara inte låta mig ha sista ordet ;) haha. tänk så rätt jag har :) Du fortsätter ju svara, och säger emot dig själv att du inte ska svara.

Annons:
Olga RW
4/24/12, 11:58 PM
#49

Att jag inte skulle svara just DÅ. Men nu vet jag att jag enl. dig inte ska svara öht. Jisses.

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

[Madlene]
4/25/12, 12:02 AM
#50

Flört

vallhund
4/25/12, 8:53 AM
#51

# 28

Skippa dina hundars meriter i dina inlägg, tack!

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Olga RW
4/25/12, 10:37 AM
#52

Mina hundars meriter i mina inlägg?

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Chilli10
4/25/12, 10:43 AM
#53

#52 Hon menar nog att din signatur är så lång. Dock bättre att skriva sådant direkt till en person i PM. Sen finns det väll inga regler om hur signaturen får eller inte får utformas. Tungan ute

Olga RW
4/25/12, 10:57 AM
#54

#53 Minna kan nog svara själv. Hon skrev meriter, inte namn, så jag undrar lite hur hon menar. Det går bra att skicka PM också :)

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Chilli10
4/25/12, 11:07 AM
#55

#54 Kan hon säkert. ;) Tänkte bara förtydliga, men då ver jag om ursäkt för det.

Annons:
Jenna_Nord
4/25/12, 2:33 PM
#56

Undrar också varför du ha ha en så lång signatur, jobbigt o behöva scrolla igenom vid sånnahär diskussioner, tar sån plats Tungan ute Vet inte om du har det på presentationen, men är de inte bättre att ha de där? eller vad är meningen att ha de som signatur om man får va nyfiken? :)

Signatur är en signatur, inte en roman ;)

Mvh Jenna

Olga RW
4/25/12, 2:50 PM
#57

Jag får ha vilken signatur jag vill. Har samma signatur på flera andra forum. Jag sitter inte och frågar varför folk har signaturer som de har eller lägger in kommentarer om deras profilbilder.

Vilken nivå…

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Jenna_Nord
4/25/12, 6:38 PM
#58

Ingen har väl sagt att du inte får ha vad du vill? Obestämd
Visste inte det skulle vara en öm tå att fråga.. Tar väl tillbaka den då :P

Mvh Jenna

Olga RW
4/25/12, 7:04 PM
#59

Öm tå? Hur fick du ihop det?

En helt irrelevant fråga anser jag. Har ni problem med långa signaturer får ni ta det med iFokus ;)

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Jenna_Nord
4/25/12, 7:16 PM
#60

Öm tå för att du tog illa upp och valde att bara försvara dig och avsluta med "vilken nivå", istället för att komma med ett svar :)

Mvh Jenna

Olga RW
4/25/12, 7:32 PM
#61

Jag besvarade dig fråga då jag skrev att jag använde samma signatur på flera andra forum, duger inte det svaret?

Jag ser inget konstigt i att skriva som jag gjorde, då jag har svårt att förstå vad min signatur har med denna tråd att göra. Jag har tidigare skrivit att man får ta det via PM, om man nu ser min signatur som ett problem på detta forum.

__________________________________________
PL & SE UCH Wood Forest An EZ Perfect Ten "Tenny"
KBH JV-08 Amazing Dragoness Blue Florida "Ami"
FI & SE UCH Stand Strong Back In Business "Fjant"
FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Jenna_Nord
4/25/12, 8:13 PM
#62

De var väl mer ett faktum tyckte jag.
Trodde man kunde fråga snällt och få ett snällt svar tillbaka.. Men ber om ursäkt om du tog illa upp.

Mvh Jenna

Annons:
pv60
4/26/12, 6:03 PM
#63

Jösses vilket tjafs!!!

Väx upp. Håll er till ämnet, tackSkrikandes

[cuutiee]
4/26/12, 8:46 PM
#64

Vart lite chockad att det blev sånt ståhej i en tråd där jag nämnde hur mycket jag avgudar denna rasen, vart istället till en kaos artad tråd tyvär. :)

Upp till toppen
Annons: