Annons:
Etikett20-allmänt
Läst 5919 ggr
Fjordell
1/12/12, 12:13 AM

Målar du porträtt?

Finns det någon här inne som målar/skissar hundporträtt? Infoga gärna ett eller flera smakprov :)

Annons:
Hanna
3/1/12, 11:45 AM
#1

Putt :)

Har ett jag ska försöka hitta!

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

ElinaPersson
3/1/12, 11:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Har väll inte provat mig på hundporträtt men är öppen för förslag Skrattande

Infogar dock ett projektarbete jag gjorde i skolan - Bilden är lånad från en tjej på iller.ifokus.se & illern heter Plexus :)

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Zabbio
3/2/12, 8:57 AM
#3

Jag målar porträtt :)

Hemsida: http://www.zabart.n.nu

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Susanna_w
3/4/12, 11:47 PM
#4

#3 Vad duktig du är!! Dock är priset lite för saftigt :/

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

Zabbio
3/5/12, 8:02 AM
#5

#4 Tack :)

Ja, jag tar ju inte kompispris direkt. Det beror på att jag helt enkelt vill känna att det är värt det när jag lägger en 20 timmar eller så aktivt på en bild, annars har jag ingen lust att rita åt andra.. då målar jag hellre det jag själv vill måla :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Fjordell
3/5/12, 11:46 AM
#6

#3 Du gör riktigt fina bilder! Både för bar hand och i photoshop. Hade jättegärna beställt en digital bild av dig men priset är lite för högt för min ekonomi. Jag pysslar ju själv också med photoshop, men har aldrig kommit så långt att jag skaffat en ritplatta så det blev inte mycket med porträttmålandet annat än med mus, och det var lite för krångligt för att jag ska orka göra det fler gånger :)

Annons:
Zabbio
3/5/12, 12:14 PM
#7

#6 Tack :)

Jag kan ju rekommendera att du safar en ritplatta - behöver inte bvara en dyr modell - det ger väldigt mycket när man målar digitalt :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

AnnaB.
5/21/12, 7:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag målar/tecknar porträtt av djur :)

Bifogar lite exempel på hundar här så är du välkommen att kika på fler exempel i min blogg http://annatecknar.blogg.se om du vill se mer :)

mvh Anna

Hundar målade i akvarell:

AnnaB.
5/21/12, 7:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Labrador i blyerts:

AnnaB.
5/21/12, 7:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Akryl på canvas/målarduk:

[cuutiee]
5/21/12, 8:36 PM
#11

AnnaB, jag e väldigt intresserad! :)

AnnaB.
5/21/12, 8:54 PM
#12

#11 Kul att du är intresserad :). Välkommen att kontakta mig på min mejl: anna.brostam@gmail.com. Skicka gärna en eller några bilder och lite funderingar på vad du vill ha (storlek, teckning eller målning) så kan vi diskutera, bolla lite idéer och komma överrens om pris :)

Upp till toppen
Annons: