Annons:
Etikett08-utställning-tävling
Läst 4961 ggr
Fjordell
2012-01-12, 00:16

Ska du ställa ut i år?

Någon som ska ställa ut sin hund i år? Isåfall, på vilken utställning och när är den? :)

Annons:
LillyB
2012-01-12, 17:39

Kan tyvärr inte ställa ut min tjusiga oäkting, men ska snoka runt på utställningar i Sundsvall/Timrå då dom kommer! :) Kanske pussa varenda Amstaff jag hittar!

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Fjordell
2012-01-12, 21:24

#1 Varför kan du inte det? Eller ja, förutsatt att man tycker det är kul med utställningar så finns det alltid utställningar att ge sig in i, renras som blandras Skrattande Trots att jag nyss gett mig in i utställningsvärlden så hade jag nog helst bara suttit och tittat på alla ursnygga hundar Kyss

LillyB
2012-01-12, 23:57

#2: Han är blandras. :) Ställde ut familjens blandrastik på en Blandisutställning en gång och det var kul och gick väldigt bra. Men det finns ju ingen standard förutom att hundarna ska vara sunda och trevliga, så det handlar mer om tur och det gör mig inte så motiverad.
Tänkte däremot försöka välja en renras som nästa hund och då ska jag absolut ställa ut! :) Men man vet aldrig med mig, det finns en risk att det blir en till avlivningshotad blandras. ;) Hehe

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

farferis
2012-01-15, 23:53

Jag har en tik "ren men utan papper" tyvärr så hon ställs ju under blandras.
Ställde henne förra året då hon faktiskt kom Bis 2:a valp så det var jätte roligt för oss..
Ska ställa henne i år med. De har en stor blandras utställning på orust i maj "slutet" tror jag så där får det bli. :) sedan i juni blir de uppe i Sundsvall.
Jag har även två renrasiga Dobermann med papper som jag "passar" på att visa upp. alltid róligt med utställningar.
Nya folk med samma intresse å väldigt bra träning för hunden! :)

Olga RW
2012-02-21, 11:31

Jag har en hel del utställningar inplanerade i år.

På lördag åker jag, Sparky & Kendi och vänstervarvar i Finland. Sen har vi paus till april då vi ska till S-vall :)

FI & SE UCH Basic Blue Angel Eyes "Lillan"
FI & SE UCH Basic Blue All Sparks "Sparky"
Basic Blue Axess To Fame "Maya"
SE & FI UCH Kendi HaGa Zanavykas "Kendi"

Jenna_Nord
2012-02-21, 14:50

#4 Va fin hon är! :) Ser precis ut som min lilla fis :)

Mvh Jenna

Annons:
Beckibus
2012-02-21, 21:10

Vi ska kanske ställa vår lilla gris :) ;) Men vi vet inte riktigt!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

ramada
2012-02-24, 20:22

Vi kommer åka på flertalet utställningar, lite för många att räkna upp Tungan ute men mest koncentrerade runt norra delen av Sverige då vi också ska ha vår första kull hemma i vår.

SE VCH Port-Ellen "Dayze"

Wolf In Soul Boom Boom Tequila "Tyche"

RuffWood An EZ Black Pearl With PW "Beatty"

Chilli10
2012-02-24, 21:34

#4 Jag som trott att hon hade stamtavla bara för att du skrivit att du ställt henne i någon annan tråd på hundar, haha :P

Varför väljer du att ställa henne?

Bellasmatte
2012-06-16, 12:44

Det blir ett par utställningar för mig och Bella i sommar

Som det ser ut nu så ställer vi på Amstaff specialen och ska även ställa ut i Askersund i augusti och om det inte krockar med jobb i Norrköping veckan efter den i Askersund

Hon har ställts ut tidigare. Hennes uppfödare ställde bland annat ut henne på Gubbängen i stockholm (17 maj)

Hanna
2012-06-26, 21:16

Vet ni om det är något uts. i Värmland? :) Vet att det är en i augusti eller så någon gång ^^ (Har ingen hund, men fotograferar).

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

vallhund
2012-06-26, 23:13

Rannsäter internationella, minns inte datum.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Beckibus
2012-06-27, 11:42

26-28 månaden minns jag inte!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Annons:
Hanna
2012-06-27, 13:36

#12 Jo, det är den jag vet om :)

bissan88
2012-07-18, 19:41

Förutom utställningen i Ransäter den 28-29 Juli (är det amstaff du ska kolla/fota har jag för mig att dom gick på söndagen) och så är det utställning i Vålberg den 28 Juli (samma helg som ransäter) och inoff.utställning på Lillerud den 25:e Augusti Glad

Har du nån sida med dina foton? Flört

Hanna
2012-07-18, 22:18

#15 Argh! Ska iväg just 28-29. >.< Krockar även med hästhoppningen. Får helt enkelt stanna hemma och försöka ta mig dit då Flört Tack för tipset om Lillerud! :)

Jag SKÄMS över min sida just nu Obestämd Men bara för att du frågar så snällt FlörtHär är den

bissan88
2012-07-19, 17:28

#16 Otur, annars hade du gärna fått fotat oss, åker oftast själv på utställningarna så har nästan inga kort på oss..

Det var inget fel på din sida, jättefina bilder! Glad Hund nr.8 tror jag är en pomeranian Flört

Hanna
2012-07-19, 17:38

#17 Men bor du i Värmland eller? :) Vart då?

Hittar jag skjuts blir det nog utställningen ;)

bissan88
2012-07-19, 17:46

#18 Japp ca 7 mil från Karlstad Skrattande Antar att du också är Värmlänning, vart bor du?

Hanna
2012-07-19, 17:48

#19 Bor i Karlstad. Tänkte att om du vill ha bilder på voffen kan jag ställa upp på fritiden :)

Annons:
bissan88
2012-07-19, 17:54

#20 Det vore kul Glad

Hanna
2012-07-19, 17:56

#21 Kanske lite OT här nu Skäms Men skicka gärna PM! Flört

Upp till toppen