Annons:
Etikett09-utrustning-tillbehör
Läst 1836 ggr
fridaas
2012-09-06 19:50

Intresse för egentillverkade halsband och västar

Hej

Jag tänkte kolla om det finns något intresse att köpa egentillverkade halsband och västar till hund, eventuellt att det kommer bli katt oxå.

Där ni väljer färg och eventuellt broderat tryck, kanske hundens namn eller ett telefonnummer eller både och. I början kommer det dock INTE finnas broderat tryck då jag inte fått tag i en sån maskin än, men efter nyår ska det finnas en här hemma.

Är det någon här inne som skulle vara intresserad av detta?

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
Fjordell
2012-09-06 21:28
#1

Kommer det gå att välja olika sorters halsband, eller bara ett slag? Typ halvstryp? Och eventuellt välja egen bredd på dem? Jag har nämligen en ganska stor hane som behöver ganska starka och tåliga grejer, och det är ju alltid kul med ny utrustning :)

fridaas
2012-09-07 13:37
#2

Som det verkar nu kommer det finnas båda vanliga halsband och halvstrypshalsband, eventuellt helstryp också om det önskas.

Ja man ska kunna välja egen bredd på det, även färg och om det ska vara med eller utan reflexer.

Dock kommer det inte finnas i läder än, då jag dels inte hittat någon bra återförsäljare av läder och sen behöver jag lära mig lite mer om det först. Men tanken är att det även kommer finnas läderhalsband senare.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[Madlene]
2012-09-07 15:57
#3

Hur hade du tänkt med pris, frakt och om man vill returnera sakerna?

fridaas
2012-09-07 16:08
#4

Till och börja med så står ni för materialkostnaden och frakten. Vill man returnera får man göra det men betalar frakten själv, så får man tillbaka pengarna.

Än så länge vet jag inte hur mkt materialkostnaderna kommer gå på.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Upp till toppen
Annons: