Annons:
Etikett18-hundar-vi-minns
Läst 2251 ggr
tezzla
2012-09-07 15:21

Rex

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

20051011 - 20120816

Vila i frid älskade jund, vi kmr aldrig glömma dig, tack för dom 4 fina åren vi fick tillsammans, jag hoppas vi ses igen…

Annons:
tezzla
2012-09-07 15:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

tezzla
2012-09-07 15:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

[Madlene]
2012-09-07 15:56
#3

Jätte fin är han, vila i frid <3

Chilli10
2012-09-07 16:17
#4

Beklagar. Vila i frid fina Rex.

Fjordell
2012-09-07 16:42
#5

Nej men åh… Beklagar… Sov i ro, vackra varelse!

Jenna_Nord
2012-09-08 00:45
#6

Beklagar verkligen.. :( Sån fin pojke..
Vila i frid fine rex

Mvh Jenna

Annons:
vallhund
2012-09-08 04:46
#7

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Loveradio
2012-09-10 00:40
#8

Men nej…. fy vad hemskt.. Beklagar verkligen sorgen :( får man fråga varför han gått bort?

Vila i frid fina Rex. Skickar en styrkekram!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

tezzla
2012-09-10 08:55
#9

Han blev  sjuk och det fanns inget annat alt tillslut, han var inte sigsj på slutet, vi kände inte igen honom vissa dagar, han blev trött, gick undan, han var en social hund som alltid vela vara med, ligga i knät osv, på slutet gick han ut när vi var i samma rum vissa dagar, han var inte samma glada hund, hans humör ändrades och det hände några tråkiga saker i hemmet för att han inte var sigsjälv… vi tog beslutet innan han blev sämre efter att ha rådfrågat många olika vet och hundmänniskor.

men han fick lämna oss på tok för tidigt, inget är sig likt här hemma, det är tomt och tyst, jag har 2 hundar kvar hemma som knappt märks! Rex var 3 år när jag tog honom, en problemhund, lättstressad, han kunde inte se andra hundar, promenader var inte kul i början, han steppade på tårna och var spänd hela tiden och tittade om det skulle komma någon lös hund och hoppa på honom som förr… men efter mycket jobb så blev han som natt och dag, jag tror det är därför vi kom varandra så nära på 4 år. vi fick sådan kontakt och han litade på mig fast det kom lösa hundar mot oss, jag satt honom bakom mig och han litade på att jag skulle sköta allt, han var med på kurser, träffar och hundmöten funkade, det var mycket jobb, men han var en underbar hund och det är så tråkigt att det skulle behöva sluta såhär, efter allt vi gått igenom tillsammans! han kmr alltid finnas i mitt hjärta, min första och sista amstaff! jag kmr alltid minnas honom för den hund han blev när han kom till mig, en lat, avslappnad och rolig hund, som hade stor personlighet och många roliga egna saker för sig, han var så speciell

vallhund
2012-09-10 09:23
#10

Hade vet någon aning om vad som felades?

Dela gärna med dig om du orkar. Det gör alltid ont att förlora sin vän, speciellt om det är ett snabbt förlopp.

Bamsekram från oss.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Loveradio
2012-09-10 13:04
#11

#9 Då förstår jag. Så fruktansvärt tragiskt :/

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

PetrasLova
2012-09-17 22:22
#12

Aj mitt hjärta sprack just! Modiga varelse, så mycket kärlek…det är stort att våga släppa taget. Men det är också kärlek att låta ngn gå. Han fick 4 ljuvliga år med dig. Styrkekram fast vi inte känner varandra…

Upp till toppen
Annons: