För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...
Kom igång på några minuter. Gratis förstås!
Nordics spannmålsfria är bra, Jag betalar 450 kr för 16 kg. det räcker ca 32 dagar, billigt och bra, och hunden älskar det.
Sen kan du alltid byta ut två dagars mat till ett stort köttben (ca 1 kg), vi kör t.ex med älgkött och hjortkött, då räcker den vanliga maten ännu längre :)
Aha ok. Så du vet egentligen ingenting om hundens hälso historia osv? slarvig tycker jag inte att du är. Men grubblat igenom papprena känns det som om man gör ändån… och kollar upp kenneln och kanske möjligen kontakta de och berätta vad som hänt? Tror uppfödaren uppskattat det om han blivit misshandlad.
Ja jag fick hem den igår och jobbar idag skall ta hand om allt det där. Jag vet bara den kollas med a.u rakt igenom + att han fått sprutorna. Fram till 1 år så han skall ha 1års sprutan nästa månad.
+ id och andra intyg så klart. men annars nej.
Men har namn på vet somtagit hand om detta kan kolla lite med dem om det finns något.
# 31
Blir du behandlad som en brottsling så skall du anmäla det till oss i stället för att sprida dålig stämmning här. Visst, jag är ökänd för att försvara renrasig seriös avel i alla lägen, speciellt seriös sådan, hur är beroende på rasen i fråga.
Sk uppfödare av oreggade AST eller blandisar kan knappast kallas seriösa.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Fin kille du fått tag på ! Hoppas han mår ba och vad kul att du hjälper honom! För min del spelar kennel ingen roll! Kul att det finns folk som hjälper hundafr i nöd! oavsett ras och tavlor!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Jag har absolut inget imot blandrashundasr utan den oseriösa aveln, är det viktigt att kalla sin hund via rasnamn så får man köpa en renras, annars får man kalla hunden efter vad den är - en blandras! jag äger sj en blandras, amstaff/rottis, 10 år nu och jag har haft henne sedan hon var 12 veckor! hon är inte mindre värd än mina andra här hemma som är renrasig med stamtavla… men jag skulle aldrig göra ett så dumt köp igen och stödja sån avel, det är stor skillnad på det, sålänge folk köper så lönar det sig att avla på skit varesig det är blandras eller renrasavel… det finns mycket oseriöst folk där ute och sålänge folk köper så lönar det sig att avla! och jag stör mig på det där med rasnamn, att man måste kalla sin oreggade hund för pitbull eller amstaff, jag säger blandras om min hund, om någon frågar vad så kan jag svara eftersom båda hennes föräldrar var renrasiga, men det gör ju inte saken mindre oseriös!