Annons:
Etikett14-annonser
Läst 13662 ggr
cannaydia
2012-10-05, 21:33

Amstaff valpar SKK

Den 9/8 2012 föddes valparna som nu är 8veckor och redo att flytta.

Finns tikar och hanar kvar, samtliga bluefawn med vita tecken. De växer upp på en gård på Gotland kring andra hundar, djur och barn. Leverans till fastlandet/Stockholm är inga problem det ordnas efter överenskommelse.

Vid leverans är valpen:

*Veterinärbesiktad

*Registrerad SKK

*Vaccinerad

*ID-märkt (registrerad hos Jordbruksverket)

*Doldafel försäkrade hos If i 3år

*Avmaskade regelbundet

Valparna passar dig som vill ha en trogen vän i ditt liv, de vill ha både fysisk och psykisk aktivering. Skulle passa agilitybanan, spår, utställning eller en go familjehund som sätter fart på tillvaron.

Mor: Fervens Fera Zsynt-Zsuki

Hd/Ed:B/0

Ataxia fri, känd mental status, utställd med 1:a/excellet och hp. Jobbar som assistanshund på äldreboende.

Far: Eastzone X-men Iceman

Hd/Ed:A/B 0/1

Ataxia fri, känd mentalstatus, familje/gårdshund på heltid.

Annons:
cannaydia
2012-10-05, 21:37

Far och son.

Man når oss på murgronan@gmail.com eller telefon: 073-6764436 för visa intresse.

Fjordell
2012-10-17, 03:30

Vilken härlig kombination på två fina och friska hundar! Det gläder mig. Synd att det inte är dags för mig att skaffa min andra amstaff riktigt än, utan det får bli längre fram när jag fått bukt med min töntkille här hemma.

Jag hoppas ni finner underbara hem åt alla valparna. Kyss

cannaydia
2012-10-17, 11:24

#2 TackGlad

Det finns tikar och hanar kvar. Bifogar några nya bilder, först ut en mjuk grabb.

Chilli10
2012-10-17, 13:20

Åh, älskar bluefawn :) väldigt ljusa ögon på valpen i #3 dock, men det är väl vanligt på den färgen. Lycka till med att hitta bra hem till dem! :)

cannaydia
2012-10-17, 14:28

#4 Tack, ja bluefawn är ju ljusare, och han har snäppet ljusare ögon än sina syskon, men ögonen kommer mörkna tidsnog även på honom Glad

Bifogar bild på en av de grövre pojkarna

Fjordell
2012-10-17, 16:15

#4 Ögonen brukar bli mörkare allt eftersom hunden växer upp. Fanns några bluefawn i Jacksons kull som hade riiiktigt ljusa ögon som valp, men de mörknade rätt snabbt :) Herregud vilka sötnosar!

Annons:
Upp till toppen
Annons: