Annons:
Etikett09-utrustning-tillbehör
Läst 3255 ggr
Zahara
12/10/12, 9:03 PM

amstaff kläder

Ja nu var ju snön här och Rasmus 11månader älskar snön nu när han förstått att den inte ska äta upp honom! Han studdsar och far som en pingisboll och är bara så lycklig, i tio minuter sen fryser han!

Har "jacka" till honom som täcker rygg mage och frambenen men han fryser så förbaskat ändå! Hade behövt typ en överall till honom men då kan han ju inte kissa Förvånad Tassarna är ingen fara och jag har inte upplevt att han fryser om huvud eller öron heller!

Vi som då gärna är ute i timmar och går leker åker pulka och gud vet allt vill ju gärna ha med honom och han vill med!

I söndes fick jag bädda in honom i fleccefilten ett par varv medans vi (som skulle suttit på filten) satt på backen och drack varm choklad. Rasmus studsade ur så fort vi började åka pulka igen men vände ganska snabbt och låg sen varm och go i sin filt och tittade olyckligt på oss för han inte kunde vara med!

Kan man modifiera ihopa en överall? finns det till hundar(inte allt för dyra) eller har ni andra tips?

Rasmus hälsar och tackar i förhand!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Annons:
[Coogo]
12/10/12, 9:17 PM
#1

Vi snackade just om detta i en annan tråd. Fleeceoverall va ett mycket givande tips som värmer min lilla tjej nu. Men funderar fortfarande på någon typ av tasskydd. Jag har mestadels hittat ganska dyra hundkläder, men ibland kan man fynda. Stora djuraffärer brukar ha ganska bra utbud.

Zahara
12/10/12, 10:13 PM
#2

Ja fast det dumma med fleece är att all snö fastnar i det :( jackan han har nu är fleece och han brukar gå upp 5 kilo i vikt efter första drivdyket!!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Susanna_w
12/11/12, 1:01 PM
#3

Jag har en fleeceoverall från Hurrta och där fastnar det inte mycket snö. Och kissa kan dom eftersom dom gör ju liksom hål för organen om man säger så dom kan både kissa och bajsa ;) Och vill man inte ha snö alls kan man ju köpa ett tunt regntäcke att ha över.

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

[Coogo]
12/11/12, 6:57 PM
#4

Ja det finns overaller i vindmaterial att ha över fleeceen. Himla bra med lager på lager för det håller vätan borta åxå.

Upp till toppen
Annons: