Intresse för sajten?
Antalet medlemmar fortsätter att öka på sajten, trots inaktivitet från min sida. Jag vill att sajten lever vidare, även om inte jag själv har tid eller ork att driva den mer.
Jag har fått in ett antal PM där medlemmar är intresserade av att agera Sajtvärd för Amstaff i fokus, men jag vill ha in fler.
Så, har du kunskap om rasen, är myndig och intresserad av att driva sajten? PMa då mig, berätta lite om dina erfarenheter om rasen. Givetvis är det ett plus om du har kunskap om hur sajterna på iFokus fungerar, men det är absolut inte ett krav.

Putt! Sajten dör när ingen orkar hålla igång den…😕

#2 - Det är ju folk som lämnat intresseanmälningar så varför tar du inte en av dem om det är så akut att få en ny Sajtvärd?

#3 De få intresseanmälningar som kommit in är från minderåriga personer, och såna som själva inte särskilt aktiva på sidan. Jag vill ju såklart lämna över sajten till någon som verkligen kan och vill styra upp den.

#4 - Ja, det fattar väl jag med att du vill… Men det kan du ju skriva från början i #0. Ser lite skumt ut att "du fått in men vill ha fler", låter som du sitter med folk som kan bli värdar men vill ha ännu större utbud att välja mellan.

#5 Skumt? Hm, okej. Så är det iallafall. Jag har fått in några stycken, men behöver helt enkelt in fler eftersom jag inte hittat någon som verkligen visar det intresset jag söker, och ja, som dessutom är åtminstone 18 år.🙂